dinsdag 11 april 2017

Voor altijd?

Hi allemaal!

Leuk dat je weer een nieuwe update bekijkt op mijn blog! En jaaa ik heb er zo zin in!!!! Het vertrek komt steeds dichterbij. Alleen niet heel veel veranderd…. Behalve dat ik steeds meer van het schoollijstje kan afstrepen. Mijn praktijkexamens zijn bijna achter de rug. Morgen heb ik mijn laatste examen: cadeau-pakketten inpakken en een telefoongesprek voeren. Klinkt heel makkelijk, is het ook! J Dus dat moet zeker goed gaan.

Morgen ben ik ook jarig! Mijn sweetsixteen! Ik ga het alleen niet morgen uitgebreid vieren, dat ga ik doen in mei/juni! Dan ben ik lekker vrij en is het ook nog mooi weer ook! Ik had even gekeken op internet op welke data de vakanties vallen in Australië. Toen zag ik dat mijn verjaardag in de herfstvakantie valt!! Yes!!!!! Ik ben nog nooit in een vakantie jarig geweest! En de temperaturen blijken ook wel aangenaam te zijn in de herfst. En dan ook nog wonen bij het strand. Heerlijk! Het klinkt allemaal als een droom. Ik hoop daarom ook dat het de leukste tijd van mijn leven word! Alhoewel ik mijn familie en vrienden die ik hier heb heel erg ga missen. Mijn vader heeft bij zijn werk een contract getekend voor 4 jaar en daarna mogen we kiezen of we willen blijven of niet. Ik ben daarom ook heel benieuwd of ik wel terug wil naar Nederland. Ik woon daar namelijk in mijn tienerjaren en bouw daar langzaam mijn leven op, maar ik ben toch in Nederland opgegroeid. Dus ik heb werkelijk geen idee!

We weten nog steeds niet in welk huis we gaan wonen! We zien het huis van ons er nog niet tussen staan! Maar zodra we een perfect huis hebben gevonden, vertel ik het jullie meteen!!! Na volgende week komen er wekelijkse updates! En hoop binnenkort een nieuwe website met een eigen domeinnaam te maken, maar daar zit heel veel tijd in en die heb ik nu niet. Maar is zeker in aantocht!


Tot over twee weken bij weer een nieuwe update!!!

1 opmerking:

Marit zei

Allereerst van harte met je 16e verjaardag!!

Spannend allemaal zeg! En wie weet wat jullie besluiten! Gewoon het avontuur aangaan en het over je heen laten komen. Nederland loopt niet weg en al ben je er opgegroeid: de wereld heeft zoveel te bieden! (en is heel groot maar tegelijk ook klein hoor. Zelf wil ik niet meer terug, Amerika (Californië) vond ik ook geweldig, daar zou ik zo naar terug willen als ik hier niet zou kunnen blijven.

Het is ook heel bijzonder om af en toe terug te gaan naar de plek waar je vandaan komt, dat heeft ook wel wat.

Leuk, een eigen website! Dan heb je meer vrijheid. Als je hulp nodig hebt of tips wilt, laat maar weten, jullie weten me te vinden.